Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Weidebloem schreef:je bedoeld de Speedibeet? Is voor het eerst dat ik hoor dat er veel verhalen zijn met verstoppingskoliek. Neem aan dat het voer dan niet goed geweekt is gevoerd. Gewoon de voorschriften volgen dan heb je juist minder kans op verstoppingskoliek dan met brokvoer.
Danique1990 schreef:Mijn super moeilijke eter ziet er nu super uit dankzij Mestbrok van De Heus.
Mijn merrie bleef erg schraal en ondanks onbeperkt ruwvoer en 5 kilo (verschillende soorten paardebrok en meusli) bleef ze schraal...
Perongeluk zijn we er achter gekomen dat ze Mestbrok wel erg lekker vond. Na wat onderzoekjes en contact met De Heus hebben we besloten om dit een tijd te voeren. Ze krijgt het nu een maand (2x 1 kilo per dag) En ga nu minderen omdat ze te dik wordt! ( nu nog maar 2x 1/2 per dag)[ [url=m/gEPRgO.jpg]Afbeelding[/url] ]
JustLizz schreef:Danique1990 schreef:Mijn super moeilijke eter ziet er nu super uit dankzij Mestbrok van De Heus.
Mijn merrie bleef erg schraal en ondanks onbeperkt ruwvoer en 5 kilo (verschillende soorten paardebrok en meusli) bleef ze schraal...
Perongeluk zijn we er achter gekomen dat ze Mestbrok wel erg lekker vond. Na wat onderzoekjes en contact met De Heus hebben we besloten om dit een tijd te voeren. Ze krijgt het nu een maand (2x 1 kilo per dag) En ga nu minderen omdat ze te dik wordt! ( nu nog maar 2x 1/2 per dag)[ [url=m/gEPRgO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is Mestbrok? Is dat voor paarden of eigenlijk voor andere dieren? Wat zit er allemaal in?
Danique1990 schreef:JustLizz schreef:
Wat is Mestbrok? Is dat voor paarden of eigenlijk voor andere dieren? Wat zit er allemaal in?
No_No schreef:Zijn de verhoudingen wel goed voor paarden? En week je dat ook gezien er pulp in zit?