Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbelkont schreef:Ik vroeg me af of er mensen zijn die champion voeren? Ik kan eindelijks met mijn merrie het werk opbouwen en wil de champion gaan voeren.
voer nu de naturell halve schep per dag met 60 gram force en 50 gram lijnzaadolie maar denk dat voor meer werk de champion beter is.
Dribbelkont schreef:Ik vroeg me af of er mensen zijn die champion voeren? Ik kan eindelijks met mijn merrie het werk opbouwen en wil de champion gaan voeren.
voer nu de naturell halve schep per dag met 60 gram force en 50 gram lijnzaadolie maar denk dat voor meer werk de champion beter is.
Def schreef:Dribbelkont schreef:Ik vroeg me af of er mensen zijn die champion voeren? Ik kan eindelijks met mijn merrie het werk opbouwen en wil de champion gaan voeren.
Ik heb een tijd champion gevoerd en was er heel tevreden over. Ben ermee gestopt omdat het niet goed te krijgen is in de buurt. Mijn merrie wordt redelijk intensief getraind op Z niveau, maar kan slecht tegen veel suikers en wordt snel te heet en druk. Geen last van alle drie gehad met de champion .