Ze is nu helemaal donkerbruin geworden, op haar rug bijna tegen het zwart aan en in haar flanken is ze nog lichtgrijs! Op haar hoofd komen nu ook allemaal donkerdere bijna zwarte vlekken!
Ik heb haar gisteren gemeten, ze is ongeveer 1.17 hoog. Heeft iemand enig idee hoe groot ze dan ongeveer gaat worden?
ze is nu ongeveer 1,5 jaar? dan wordt ze niet hoger dan 1,30. mijn veulen was op éénjarige leeftijd 1,165 hoog, en wordt hooguit 1,30 volgens onze osteopaat. maar waarschijnlijk blijft het bij ongeveer 1,25.
de mijne niet. heeft een peesblessure, dus ik ben bang dat hij 's nachts uit zijn dak gaat als er niemand toezicht houdt. en zowiezo is dat bij ons niet echt veilig met dieven enzo. en als ik hem 24/7 buiten zet, krijgt hij te weinig krachtvoer (als ik weer mag rijden) en ik kan hem niet in 1 keer 3 kilo biks geven. das ook niet echt goed. bij ons worden door de weeks de paarden buiten gezet en moet je ze zelf binnen zetten en in het weekend moet je het allebei zelf doen.
dat hebben wij helemaal niet Paardjes staan op de wei en de enige manier om ze ongemerkt het erf af te krijgen is zwemmend over de amstel Het terrein is namelijk hermetisch afgesloten en wordt bewaakt.
Peesblessures kan je hem inderdaad beter niet zonder toezicht laten Mijn paarden redden het gelukkig met alleen gras en wat vitamines, ze zijn vrij sober. Alleen Willy krijgt wat extra.
Ze is trouwens geregistreerd in het NAS (Nederlands Appaloosa Stamboek), maar met onbekende ouders.. Dus eigenlijk is ze helemaal niks
Wat ben ik blij om te zien dat jij deze pony gekocht heb ik herken hem meteen van marktplaats.. ik heb dus ook in dubio gestaan haar op te halen.. helaas had ik niet genoeg ruimte heb echt heel erg getwijfeld het ging me echt van het hart.. alleen toen ik dus onder zijn andere advertentie's keek zag ik dat hij er nog veel meer had staan.. echt verschrikkelijk dat dit nog gebeurd.. hoop dat die andere pony's ook een goed tehuis krijgen...gelukkig deze wel.. ik ga ff je topic doorspitten kijken of je nog een paar foto's van haar hebt.. ben erg benieuwd hoe ze nu is
Hier zijn ze dan Wel GSM kwaliteit, want had mijn camera niet mee omdat ze vandaag 90% kans op neerslag hielden.. Is alleen geen bal van uitgekomen Ze is trouwens mega hengstig
ik heb het hele verhaal gevolgd en het is echt heel goed wat je doet en ik vind het trouwens een pracht paard hoop dat je er veel plezier van blijft hebben