ellepel schreef:Waar haal je die?
Ik zou ze gaan verdelen als ik antwoord krijg. Eerst even de zaadcombinatie van hennep en nog paar ontstekingswerende zaden en kruiden testen op mijn excemers.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Is bij mij precies het zelfde, alleen dan nattige wondjes. Zal het type wel zijn, mijn pony is een Aardetype en Aardepaarden krijgen nattige wondjes met korsten. Waar Houtpaarden schilferige wondjes krijgen en bij Waterpaarden de locatie van de plekjes meer zal wisselen.
Ben er nog niet zo lang achter dat het type zo'n invloed heeft. Mijn ruin is een gemengd Hout/Vuurtype. Nu ik weet dat Vuur- en Metaalpaarden niet of nauwelijks bevattelijk zijn voor zomereczeem snap ik ook dat hij er geen last van heeft en mijn merrie wel, bij het zelfde management en voer.
Koper schreef:Wat apart, kan het mij nauwelijks voorstellenMaar ik ken jouw paard dan ook niet.
Waar/wat had je opgezocht/gevonden?
Koper schreef:Een kleine twee weken geleden heb ik de dosering voor mijn merrie een heel klein beetje opgeschroefd en ze heeft nog nooit zo'n kale staart gehad als nuÉén en al wond.
Hoe is het met de andere paardjes hier?
Carl123 schreef:ellepel schreef:Waar haal je die?
Ik zou ze gaan verdelen als ik antwoord krijg. Eerst even de zaadcombinatie van hennep en nog paar ontstekingswerende zaden en kruiden testen op mijn excemers.