Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henshem schreef:Precies dat matte was bij mijn paard bij graanloos ook het geval. Voer met granen werd hij gek van maar dit voer gaat goed. Naast de speedibeet krijgt mijn paard nog 2 schepjes magnesium per dag maar verder zijn ook alle supplementen niet meer nodig.
Anoniem schreef:henshem schreef:Precies dat matte was bij mijn paard bij graanloos ook het geval. Voer met granen werd hij gek van maar dit voer gaat goed. Naast de speedibeet krijgt mijn paard nog 2 schepjes magnesium per dag maar verder zijn ook alle supplementen niet meer nodig.
hij heeft snel zijn pijpje leeg...even lekker crossen ofzo, zit er nauwelijks in..
wwillemijn schreef:Waar heb je dat van Floris pharma gekocht?
henshem schreef:Bij mijn paard was niets in zijn bloed te zien maar alleen op onbeperkt hooi en gras redt hij het echt niet. Het volgen van dat advies een aantal jaar terug, betekende een broodmager paard. Er gelden wat mij betreft dus geen algemene regels maar je moet naar het individuele geval kijken en dat kan soms best een speurtocht/uitdaging zijn.
henshem schreef:Bij mijn paard was niets in zijn bloed te zien maar alleen op onbeperkt hooi en gras redt hij het echt niet. Het volgen van dat advies een aantal jaar terug, betekende een broodmager paard. Er gelden wat mij betreft dus geen algemene regels maar je moet naar het individuele geval kijken en dat kan soms best een speurtocht/uitdaging zijn.