Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:maar als jullie het in 1 x geven, wat krijgen ze dan de andere keer?
De mijne krijgen het in 2x, samen met een halve spelt en luzerne. En uiteraard hooi.
_PatriciaH schreef:Helaas heeft mijn paard mega jeuk en helpt het nog niet voor zijn eczeem...
lissie_zigor schreef:_PatriciaH schreef:Helaas heeft mijn paard mega jeuk en helpt het nog niet voor zijn eczeem...
Die van mij heb ik ook betrapt op krabben... Denk toch dat ik zn deken maar om doe.. Die van mij staat er sinds augustus op, het jeuken is wel nog niet zo erg maar de vliegjes zijn ook niet echt weg geweest van de winter..
Ik vraag mij ook ff iets heel anders af: hebben paarden dan ook helemaal geen suiker nodig?
dynamiek schreef:Ik gebruik trouwens Super Fit Horse brokjes en de lucerne, ipv de metazoa. Super Fit is biologisch.
Mijn bevangen shetje doet het er goed op haar vacht begint zelfs te glimmen. Mest is een stuk beter geworden.
zijn er nog meer mensen die Super Fit Horse gebruiken in plaats van Metazoa?
Marjo89 schreef:Ik ben erg benieuwd wat jullie betalen voor metazoa..
Ik betaalde eerder 30 euro, (29,95 ofz)
Maar omdat ik het zat was zo eind te rijden, heb ik een ander verkooppunt gezocht.
En ik betaal nu gewoon ineens ruim 4 euro minder per zak. Helemaal niet erg natuurlijk
Maar ik dacht dat die prijs enigszins vastgesteld was.