Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnkeVivaldi schreef:Ik geef magnesiumoxide nu een paar weken 2 eetlepels per dag, maar merk eigenlijk niet gek veel verschil?! Of moet ik meer geven? Is wel een groot paard..
Crazymel schreef:mocht er iemand interesse hebben in bijna een volle zak van die bb magnesium? [omgeving breda] mijn kieskeurige eter laat haar voer staan
tinkersjakie schreef:Nou vandaag de zak gekregen, dus net nog even naar de berekening gekeken en hem iets meer dan 20 gram gegeven. Heb een oud schepje van een supplement en dat waren dan twee schepjes iets meer dan 20 gram. Nou tussen onderhoud en werk in. Dus dacht prima.
Nu kom ik thuis en kijk nog eens op de zak en staat er 90%dus heb hem gelijk teveel gegeven hahahaha
Maar heb ik het dan nu wel goed, hij is denk ik tegen de 550 kilo x 0,019 =10,45 x 0,90 = 9,4 gram.
In me schepje ging 12 tot 15 gram. Wisselde elke keer wat bij het wegen. Dus dan zal ik hem maar 1 schepje te hoeven geven. Klopt dit nu of ben ik nu in de war![]()
Heb dit aan me shet gegevennou ja zal voor een keer toch niet erg zijn.
Volgens mijn berekening zal de shet maar dan 3,40 nodig hebben dus een kwart schepje