Ze krijgt trouwens savonds rond 20.00u ook nog ong 1/4 schepje spelt met Optiform lucerne, daarnaast krijgt ze 2x per dag een half schepje Vito.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Def schreef:Ik vind dat ze het zware werk beter aan kan en hiervan beter hersteld.
Minder spierpijn.
mirim schreef:Voor een fries is complete een uitstekend voer.
Omdat Marstall ontsloten granen bevat is het heel aannemelijk dat je paard er zoveel energie uit kan halen dat je geen sportmuesli nodig hebt. Ik zou het eerst proberen met de complete . Mocht het te kort energie leveren kun je altijd nog een sportmuesli ernaast zetten of helemaal overgaan op een sportmuesli.
Jenny_S schreef:mirim schreef:Voor een fries is complete een uitstekend voer.
Omdat Marstall ontsloten granen bevat is het heel aannemelijk dat je paard er zoveel energie uit kan halen dat je geen sportmuesli nodig hebt. Ik zou het eerst proberen met de complete . Mocht het te kort energie leveren kun je altijd nog een sportmuesli ernaast zetten of helemaal overgaan op een sportmuesli.
ok en waar baseer je de goede combinatie fries en ontsloten granen?
Jenny_S schreef:mirim schreef:Voor een fries is complete een uitstekend voer.
ok en waar baseer je de goede combinatie fries en ontsloten granen?