SIEMxFUNNY schreef:Nouvel: super netjes! Zowel qua aanleuning, spieren als gewicht!!
dank je!

het harde werken begint langzaam aan beloond te worden...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Bij mensen zie je ook verschil met uurtje krachttraining in de fitnesszaal of uurtje hardlopen. Bij hardlopen zie je veel sneller resultaat met afvallen. Waarom dat zo is, zou je aan een fysioloog moeten vragen, misschien. Die zal daar het antwoord wel op weten.
LinSa schreef:Stamper schreef:Eerste jaar had mijn paard wel wondjes en kale plekken door het masker. Maar heb er bontjes aan gemaakt, en 4 jaar verder gaat het super nu!!
Heb jij dan een maat groter gekocht? Want door bontjes (super idee trouwens!) wordt de omvang van het masker wel kleiner.
LinSa schreef:Mijn shetland merrie heeft een erg gezwollen uier.![]()
Het deel voor de uier zegmaar, dat is al een week verdikt, maar dan enkel bik een tepel. Nu zijn de 'zakjes' zelf ook verdikt. Het voelt hard aan, niet perse warm en ze vind het ook niet erg als je eraan zit.
Ik gooide het zelf op het voorjaarsgras, maar nu het erger lijkt te worden en de ene uier duidelijk dikker is dan de andere beginik toch te twijfelen...
Iemand hier ervaring mee?