Marstall muesli's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Marstall muesli's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:13

Dat staat op het emmertje, is natuurlijk afhankelijk van wanneer het geproduceerd is.

Ik heb mijn keuze gemaakt, heb de optimal en champion besteld, de optimal als 'standaard' naast zijn ruwvoer, en de champion voor dagen met arbeid. Ben benieuwd.

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:01

naast het voer wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met de straalkanker, heb 't van "dichtbij" meegemaakt (te lang verhaal). Ik ga morgen een zak Low-Sugar halen om het te gaan opbouwen. Onze tinker heeft nogal gevoelige darmen (snel diarree) dus ik doe langzaam aan.

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:48

Zijn hier mensen die wel eens een voedingsadvies hebben aangevraagd voor hun paard? Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat het advies er was? Ik heb het 2 augustus aangevraagd, maar nog niets gehoord.

NorbieOlav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:51

muireann schreef:
Zijn hier mensen die wel eens een voedingsadvies hebben aangevraagd voor hun paard? Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat het advies er was? Ik heb het 2 augustus aangevraagd, maar nog niets gehoord.

Gaat der om, bij m ij duurdde dat 1 maand en ongeveer 2 weken, maar soms kan het wel 3 maandend duren, je kan het z ehet beste nog een keertje herinneren.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:53

Zijn hier mensen die wel eens een voedingsadvies hebben aangevraagd voor hun paard? Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat het advies er was? Ik heb het 2 augustus aangevraagd, maar nog niets gehoord."
------------------------------------------------------------------

Ja ikke! Bij Marstall en had binnen een dag mijn advies binnen. Top!
Laatst bijgewerkt door Icrack op 27-08-13 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:54

Als je een beetje duits kan, kan ik je aanraden om bij marstall.de een voeradvies op te vragen.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:55

Beetje duits is niet nodig. Ze hebben een nederlandse site :-)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:00

Icrack schreef:
Zijn hier mensen die wel eens een voedingsadvies hebben aangevraagd voor hun paard? Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat het advies er was? Ik heb het 2 augustus aangevraagd, maar nog niets gehoord."
------------------------------------------------------------------

Ja ikke! Bij Marstall en had binnen een dag mijn advies binnen. Top!

Nou dat duurde bij mij 'wat' langer...
Ik kon me niet eens meer herinneren dat ik het advies had aangevraagd (en ik heb een prima geheugen) en ineens kreeg ik deze week het advies via de mail.
Heeft erg lang geduurd -O-
Ik ben een enorme fan van marstall voeders, maar dit vond ik toch wel erg jammer.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:05

Ik heb wat vragen per mail gesteld over bestellen via de shop, maar ook daar geen reactie op. Heb nog voer, maar het zou fijn zijn om voor ik moet bestellen een antwoord te hebben.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:07

Icrack schreef:
Beetje duits is niet nodig. Ze hebben een nederlandse site :-)

Ja maar via de nederlandse site duurde dus te lang.. Daarom zeg ik ook, via marstall.de aanvraag doen in het duits. Dat is namelijk de duitse site :+
Marstall is namelijk een duits bedrijf (hoofkantoor van marstall europa zit ook in duitsland, evenals fabrieken) en daar vind eigenlijk ook alles plaats, toevallig heeft marstall dus hier in nederland bij Hilkens diervoeders ook een deel van de productie zitten, als je mailt naar de nederlandse site, mail je dus eigenlijk naar Hilkens diervoeders, en komt je advies vanuit daar.

Als je mailt voor een voeradvies via http://www.marstall.de krijg je hoogstwaarschijnlijk sneller reactie, simpelweg omdat daar veel meer mensen op kantoor zitten en ze zelfs mensen in dienst hebben specifiek voor de rantsoenberekeningen.

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:08

Ik heb een jaar geleden een keer advies gevraagd en tot nu nooit een reactie gehad. Verder kon ik opeens niet meer inloggen om iets te bestellen via de site. Daar heb ik ook nog geen reactie op (week geleden). Dus zou er niet te veel van verwachten...

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:25

ik vorige week bij subli een mailtje gestuurd, de dag erna werd ik keurig gebeld.!

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:38

Ik heb net de Duitse site opgezocht. Bij de aanvraag voor voedingsadvies staat nu dit:

Aufgrund der Urlaubszeit können wir diesen Dienst zur Zeit leider nicht anbieten.
Bitte versuchen Sie es ab 10. September wieder.

Ga het na 10 september daar nog maar eens aanvragen.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:42

Hmm ja, das jammer dat ze net met vakantie zijn!

SamIceBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:41

Zal je net zien.. heb zojuist mijn voedingsadvies op de mail gekregen!

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:19

Het heeft geen nut om je adviesaanvraag naar Duistland te sturen waarschijnlijk...zij zullen het doorsturen naar Nederland.
Je kunt een voedingsadviesaanvraag neerleggen bij je dealer. Zij kunnen over het algemeen prima adviezen geven en eventueel direct contact opnemen met Marstall.
Vanwege de vakantieperiode en vanwege zwangerschapsverlof en dergelijke willen er wel eens wat aanvragen blijven liggen.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 17:20

Naar duitsland is geen probleem hoor, heb ik in t verleden ook eens gedaan, enige is dat je wel duits moet kunnen.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:28

of even bellen met marstall nederland

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:24

Goh, wat raar dat de overige ervaringen zo "slecht" zijn met het vragen van een voederadvies van Marstall.
Ik kreeg werkelijk binnen een dag antwoord en mijn vragen daarna werden min of meer binnen het uur beantwoord... Hebbik ff mazzel! *\o/* *\o/* *\o/*

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:28

steenbok1980 schreef:
Wat is eigenlijk de houdbaarheid van de force? (De afgesloten gele emmertjes)

jaaaa daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb in de winter eigenlijk te veel gekocht vrees ik, ziet er gewoon goed uit hoor maar hoelang is de houdbaarheid inderdaad ?

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:40

misschien compleet overbodig maar bv de naturell is kwa gewicht erg licht dus ik raadt aan na te wegen, geloof dat 1+3/4 voerschep pas aan een kilo komt, hoor nog regelmatig dat mensen in de veronderstelling zijn dat 1 voerschep ook 1 kilo is maar dat is absoluut niet zo ! Wat mijn paard vlgs het advies behoort te krijgen komt neer op 4 voerscheppen, aangezien ze bij ons op stal 2x p/d krachtvoer voeren (wel ruwvoer 3x) is dat wel een beetje veel ineens, vandaar dat ik toch minder narurell ben gaan voeren maar vul het aan met de force om toch aan de dagelijks benodigde vit/min te komen, om de eet-tijd te verlengen vul ik aan met 2 handjes wiesen fasern, ideaal !!! :j

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:50

Kan iemand ervaringen delen met Marstall voor een paard met zomereczeem en wat flink te zwaar is? Ik wil geen standaard knoflook voeren, dus de Vito valt al af.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:24

Als je paard flink te zwaar is moet hij natuurlijk eerst afvallen...misschien als alle overschotten uit zijn systeem zijn dat ook de eczeem verdwijnt. Dan valt te denken aan Faser light of Force.
Anders zou je je paard de ExZem kunnen gaan geven.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:45

ExZem zit ook knoflook in zie ik. We zijn al druk bezig met haar, alleen dat afvallen gaat nog wel erg langzaam.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:34

faser light is erg fijn spul

ik geef het nu samen met de stalriegel .

dagen dat ze rust heeft de faserlight en om de dag een stalriegel.