Amanda schreef:Ja dat weet ik.
Maar dat zou met de Vitalbix toch niet moeten? Ik voer boven het minimum, dus dan zou hij alles toch binnen moeten krijgen?
Nu je het zegt..deden de mijne ook op vitalbix. Nu op force nooit weer gezien.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LisanneeD schreef:Hebben hier mensen al ervaring met de vernieuwde pavo natures best? Het lage suiker en zetmeel spreekt mij wel aan. Twijfel zoveel keuze in verschillend voer haha. Misschien is een gewone basisbrok ook niet zo gek. Gezien de lichte arbeid.
assebassie schreef:LisanneeD schreef:Hebben hier mensen al ervaring met de vernieuwde pavo natures best? Het lage suiker en zetmeel spreekt mij wel aan. Twijfel zoveel keuze in verschillend voer haha. Misschien is een gewone basisbrok ook niet zo gek. Gezien de lichte arbeid.
Ik vind het zetmeel gehalte nog best hoog, heb je al op voervergelijk.nl gekeken? best handig.
LisanneeD schreef:karev schreef:En marstall faser light of vito. Ook interessant
Marstall vito vind ik ook nog wel een geschikte, staat me ook wel aan. Nu moet ik binnen kort de knoop maar door hakken en kiezen welke ik ga proberenkan moeilijk kiezen Haha