Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karuna schreef:op stal blijkt de apaloosa ook marstall optimall zomer te krijgen en die zou volgens de leverancier melasse en mais vrij zijn maar mooi dat beiden er wel inzitten, mais zelfs als 3e ingredient.
Ik heb van de week eens ziten spieken op de ingredienten van zowel subli muesli als de marstall maar zoveel scheelt dat niet eens. De subli heeft dacht ik aan eiwit 11,3 % en de marstall toch nog 10,6 %. Ook kwa suiekrs ed zit er weinig verschil in. En als je ziet wat het prijsverschil tussen beiden is.
Ik ben nu met Connor voorzichtig af en toe een handje testmuesli van Fyto aan het proberen en tot nu toe nog geen jeuk oid. Ik stap er niet op over maar zo heel af en toe mag ie er nu een handje van hebben.
Billy schreef:Morrie schreef:je bedoelt natures best en cerevit van Pavo?
Heb ik beide doorgemeten, beide ongeschikt voor mijn paard, er zit ook van alles in wat ik hem nooit zou willen voeren, zoals knoflook..... en een vrij hoog eiwitgehalte en heel veel suiker in verhouding (zie www.pavo.nl )
Ik heb nergens kunnen vinden dat er knoflook inzit. Waar haal je dat vandaan?
Citaat:Nog meer jeukers door melasse?
Franka_Vosje schreef:Dank![]()
Ik dacht dus, in de winter is het helemaal weg, maar not dus![]()
Hij schuurt nu weer. Niet zo heel erg, maar toch.
Hoezo zomereczeem het is hartje winter.
Franka_Vosje schreef:Ik voer wel sinds enige tijd een half schepje Hartog lucerne, en ik begin haast te geloven dat het daarmee te maken kan hebben.
Dat kreeg hij vorig jaar niet en toen was er niks aan de hand in de winter.
Nog meer jeukers door melasse?
Botervlieg schreef:Franka_Vosje schreef:Dank![]()
Ik dacht dus, in de winter is het helemaal weg, maar not dus![]()
Hij schuurt nu weer. Niet zo heel erg, maar toch.
Hoezo zomereczeem het is hartje winter.
Heb je al gedacht aan Kiezelderma geven (kuur, 3 maanden)?