maar bedankt!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ik zie dat er gelijk conclusies uit mijn reactie getrokken worden. Mij valt op dat paarden met ZE gevoeliger reageren op de producten van Pavo. Toen ik mijn paard pavo vital complete ging geven, ging hij voor het eerst van dit seizoen schuren met alles op -en aan. Toen ik er mee stopte, was dat binnen 2 dagen klaar.
Dus als ik vraag of paarden met ZE van dit voer gaan schuren of niet, zeg ik het misschien niet helemaal goed. Dus even opnieuw: zijn de paarden die reageren op bepaalde producten en daardoor bijvoorbeeld gaan schuren of mok krijgen, voor dit voer ook gevoelig? Oftewel: paarden die normaliter bijv. jeuk krijgen van pavo producten, krijgen die dat nu ook? Voor mij staat het seizoen er los van, want als ze reageren op iets in het voer, gebeurt dat in de winter ook wel. In het vliegenseizoen zal de reactie alleen groter zijn.
Bassenqua schreef:DubbelDun schreef:Net of er nu geen alternatief zonder suiker/zetmeel zou zijn...
Ik voer al jaren s/z-arm. Je moet alleen niet voor een dubbeltje klaar willen zijn.
Wat wil je hier nu mee zeggen ?Dealer van een ander voeder ?