En het is ook niet helemaal waar, vrouwen gillen alleen eerder als ze aankomen. Mannen hoor je niet. Maar: 60% van de mannen is te dik, tegen 40% van de vrouwen. Dus als je daarnaar kijkt, klopt het niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Die mannen zijn niet gecastreerd
En het is ook niet helemaal waar, vrouwen gillen alleen eerder als ze aankomen. Mannen hoor je niet. Maar: 60% van de mannen is te dik, tegen 40% van de vrouwen. Dus als je daarnaar kijkt, klopt het niet.
Tancreda4 schreef:Yamcha schreef:Hm, zit er tuigerbloed in? Dat mag wat zwaarder zijn hoor, ik vind haar niet te zwaar, mooi juist.
Idd tuigerbloed(en gelders)
Yamcha schreef:Voeren? Niks mis mee.
Maar 4 scheppen krachtvoer op een dag zijn gewoon niet nodig, tenzij je topsport doet. De meeste warmbloeden kun je prima op een kg per dag zetten, koudbloeden hebben over het algemeen geen krachtvoer nodig. Ook niet voor de vitaminen, er bestaan uitstekende preparaten, die een heel lage calorische waarde hebben, en daar zit alles in. Een liksteen is goed voor de mineralen.
Ik raad echt aan om het ruwvoer wat je geeft te laten testen op vitaminen en mineralen, zodat je zeker weet dat je niet veel te veel voert.
Je paard hoeft ook niet per definitie op de weide, en in het voorjaar liever niet....... een paddock is prima. Zorg dat hij/zij te drinken heeft, voer op de paddock uit een paar slowfeeders, zorg dat hij/zij vriendjes heeft en een sprintje kan trekken (het schijnt zelfs dat er mensen zijn die heel avontuurlijke paddocks kunnen maken). Voer is niet hét middel tegen verveling, dat is symptomen bestrijden.
F_Orumster schreef:Dit topic vind ik een mooi voorbeeld [ITP] Dressuur Tuiger Kas tijdens fotomeeting! Iedereen struikelt erover dat ie zo mager is.
Ik vind hem juist wel mooi strak, ja er mag wat meer spier op, maar dat heb je soms even met zo'n jonkie die de hoogte in schiet (1.80m). Ik hoop dat de ts het niet erg vind dat ik haar erbij haal.
Vind het wel mooi, dat slanke/strakke.