Magere merrie gered met slecht gebit wat te voeren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:37

probeer mandarijntjes en sienasapeltjes

Jennasilver

Re: Magere merrie gered met slecht gebit wat te voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 15:49

Geerke de dierenarts haar prijs viel wel mee maar je moet de vuilophaaldienst bellen en dan komen ze met een of ander wagen haar ophalen om haar te verbranden en daar zaten de meeste kosten.
Ik kon het niet missen al die maanden met haar hadden ons al in de finacieele problemen gebracht. Elke dierenarts op het eiland is zowat bij me thuis geweest. Ik had net voordat ik dat besloot weer de dierenarts laten komen om het voor het laatst te proberen door de injectie te geven.
Het is heel jammer dat het zo gelopen is.

Sourih even lezen ik heb de merrie niet meer.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:53

Jennasilver schreef:
Geerke de dierenarts haar prijs viel wel mee maar je moet de vuilophaaldienst bellen en dan komen ze met een of ander wagen haar ophalen om haar te verbranden en daar zaten de meeste kosten.
Ik kon het niet missen al die maanden met haar hadden ons al in de finacieele problemen gebracht. Elke dierenarts op het eiland is zowat bij me thuis geweest. Ik had net voordat ik dat besloot weer de dierenarts laten komen om het voor het laatst te proberen door de injectie te geven.
Het is heel jammer dat het zo gelopen is.

Sourih even lezen ik heb de merrie niet meer.

daar kun jij ook niet veel aan doen...je hebt meer dan je best gedaan.
Ik denk ook dat je de nodige kosten hebt gemaakt om haar weer goed proberen te krijgen :(:)

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 15:59

Ja als ik denk wat ik allemaal heb uitgegeven aan haar om dan met niks te eindigen.
Mijn dochter enigste hoop op een wedstrijd paard was ook meteen weg. Ze is nu gestopt met de wedstrijden zonder goed paard ter waarde van veel $$$$$$ win je toch niks hier.
Ik moest een grens trekken. Elke maand ging er een fortuin naar haar aan medicijnen , vitamine, speciaal voer, dierenarts enz en dan als mijn kinderen wat nodig hadden kon ik het niet kopen.
Ik kijk niet terug het is jammer maar er is een last van 1000kg van mijn schouders afgevallen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:36

hé wat jammer TS maar idd soms moet je een keuze maken. EN ik denk niet dat iemand je kan verwijten dat je niet geprobeerd hebt hemel en aarde te verzetten om dat paard op te lappen. Ik hoop voor jou en het paard dat het alsnog goed komt en dat je beslissing de beste was voor beiden.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:01

sourih schreef:
probeer mandarijntjes en sienasapeltjes

Misschien kan je de moeite even doen om TWEE posten terug te lezen????