Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarEd schreef:Ik geef mijn ,voorheen erg magere dame, vrijwel dagelijks een halve of hele schep havervrij en hier is ze mooi op aangekomen. De vertegenwoordiger is destijds langsgeweest en heeft heel eerlijk geadviseerd (weigenoot mocht van hem helemaal niet meer bijvoeren omdat haar paard iets te dik was...een vertegenwoordiger die dus niet verkoopt!? Zeldzaam toch) verder wordt het nu netjes aan huis geleverd en dat is nog goedkoper dan zelf halen! Ben dus erg tevreden.
Nouvel schreef:Evelli schreef:Maar ik heb niets aan twee zakken voer, heb elke winter maar 1 zak nodigkan ik beter bij een winkel informeren of ze het op voorraad hebben.
even een ritje Noordwijkerhout, daar hebben ze meestal alles op voorraad, anders even mailtje/belletje van te voren...
Jura schreef:Ik vind alleen de discussie of bewerkte granen nou wel of niet beter zijn dan onbewerkte granen erg moeilijk. Beide lijken voor- en nadelen te hebben maar wat nou écht het beste is... Niemand heeft daar een antwoord op volgens mij.
RianneH schreef:Langwerden is een fijne voerleverancierIk ken ze alleen van een ander merk, Lavor? Of was dat alleen het vlas?
Van welk voer zijn jullie allemaal over gegaan op Marstall? Ik voerde altijd Hartog Balance muesli, een kwart schep totaal op een dag. Nu voer ik Marstall, maar ik heb het idee dat ze er ietsjepietsje heter van wordt. En via voervergelijk kom ik er ook niet echt uit welk voer er nou beter is, ze hebben beide plus en minpunten. Ik voer het voornamelijk om de vitaminen en mineralen op pijl te houden, maar blijf het lastig beoordelen vinden.
Moet wel zeggen dat ik er weer over na zit te denken terug te gaan op het oude voer..