Tessebes schreef:Je paard gezond en fit balancer pro plus.
Die inderdaad, bevalt hier ook heel goed:j
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Iemand nog positieve ervaringen met Equilin?
Laura_ schreef:Oke, de mijne begint haar pavo vital minder goed te eten heb ik het idee. Alhoewel het ook aan haar voerbak lijkt te liggen. Maar nu heb ik in mn hoofd gehaald dat ik wat nieuws wil proberen, omdat ik denk dat afwisselen ook goed is. (Daar is mn portemonee t vast minder mee eens)
Nu ben ik gaan zoeken en kom verschillende dingen tegen, maar op een gegeven moment weet ik niet meer waar ik naar moet kijken.
De jpgef ziet er mooi uit, maar ik wil geen melasse. De granulaat vind ik weer te duur worden.
Agrobs senior mineral lijkt mij ook een mooi en gezond voer, maar die lijkt mij vrij laag in de gehaltes.
De pure trace ziet er ook fijn uit. Voordeel is de poedervorm. Maar mn onderbuikgevoel twijfelt.
Progressive earth ziet er fijn uit, maar net zoals de trace mist deze vit A, B, D en C. Komt uit t buitenland(uk), dus ook een groot nadeel.
Agrobs heeft nu ook de alphengrun pellet. Dit is meer een voeder, maar volgens mij kom je een heel eind qua vitamines en mineralen. Maar ook deze mist vit A, B, C en D.
Dus nu komt mijn twijfel... zijn deze vitamines nou niet zo noodzakelijk en kan een balancer zonder deze vitamines??