Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DebbieNL schreef:nou dat lijkt me wat overdreven..
ik had ook niet verwacht dat ze wormen zou hebben wou t alleen uitsluiten.
Anders zouden ze dit zelf wel aangeven want dat levert hun extra geld op toch?!
Mizora schreef:Alle soorten olie zijn ervoor geschikt. Zonnebloemolie heeft veel omega 6 t.o.v. omega 3 maar is (vrijwel) vitamine E neutraal. Lijnzaadolie bevat veel omega 3 t.o.v. omega 6 maar is heel vitamine E negatief (verbruikt dus veel vitamine E).
Oryani schreef:Heeft iemand in dit topic al ervaring met de Equilin producten ter ondersteuning? Ik ben sinds vorige week woensdag gestart met balancer + basic, aangezien de spieren uitblijven bij mijn magere merrie. Ze krijgt 1kg droge bietenpulp, 1kg luzerne, 750g zemelen en onbeperkt hooi.
Ik hoop met het vitaminensupplement iets meer 'vulling' te krijgen.
[ [url=m/61uaYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oryani schreef:Heeft iemand in dit topic al ervaring met de Equilin producten ter ondersteuning? Ik ben sinds vorige week woensdag gestart met balancer + basic, aangezien de spieren uitblijven bij mijn magere merrie. Ze krijgt 1kg droge bietenpulp, 1kg luzerne, 750g zemelen en onbeperkt hooi.
Ik hoop met het vitaminensupplement iets meer 'vulling' te krijgen.
[ [url=m/61uaYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peetstap schreef:Zo mager staat ze echt niet op deze zijkant genomen foto![]()
Spier komt erbij door je trainingen.
Zie wel op foto wat hoefproblemen ? , maar kan ook vertekening zijn door onscherpte foto.
geerke schreef:ik hield mijn oude paard er prima mee op gewicht.Eiwitten uit soja is anders dan eiwitten uit luzerne.
Als je al luzerne geeft en ze ziet er zo uit is dat vermoedelijk dus niet voldoende.
Probeer eens 200gram sojahullen door haar andere voer te doen.Wie weet?