Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Marstall heeft de ExZem muesli met daarnaast de ExZem plus speciaal voor paarden met zomereczeem.
Maar ook zou je kunnen kijken naar Marstall Faser light.
Ik weet niet wat er op dit moment aan het paard gevraagd wordt wat betreft training en dergelijke...het zou dan kunnen zijn dat Faser niet genoeg energie levert.
Het is altijd moeilijk om een paard met jeuk te helpen. Juist omdat je niet weet waar hij op reageert is het een kwestie van kijken en proberen. Je hebt paarden die reageren op luzerne. Dan is het zaak om te zorgen dat hij dat niet binnen krijgt ( zit in sommige muesli's), maar het kan ook een eiwit zijn...en zie dan maar eens uit te vinden welke dat is.
Je hebt overigens ook pb
vonneke schreef:Heeft iemand al eens bij marstall zelf besteld. Heb vorige week woensdag een bestelling geplaatst en betaald en nog niks binnen!!
superpony schreef:Ik twijfel toch weer een beetje. Geef nu sinds de zomer Vito. Ik doe er nu wat optiform bij bij gebrek aan agrobs in de omgeving.
De dealer waar ik kom vroeg eerst 17,50, toen een keer 18,00 en laatst zelfs 18,50. Hij zei vanwege de btw verandering, maar dat lijkt me sterk.
Ten eerste is er weinig keus en moet ik voor andere dingen naar een andere voerboer.
Ten tweede vraagt ie steeds maar een prijs en wordt het steeds duurder.
Op zich mag het dara niet vanaf hangen, maar waar ik optiform koop zijn meer merken en soorten En bijv lijnzaad etc te koop. Ook niet altijd goedkoop, maar wel geprijsd en alles onder 1 dak.
Ik wilde het liefst healthy herbs gaan voeren, maar is helemaal drama om aan te komen.
Hoe ik ook vergelijk kom ik toch wel weer steeds op vito uit. D&H is ook amper aan te komen, dus valt ook al af.
vonneke schreef:Heeft iemand al eens bij marstall zelf besteld. Heb vorige week woensdag een bestelling geplaatst en betaald en nog niks binnen!!