Rolo_Me schreef:Klopt het is net iets meer, had het even snel uitgerekend, maar dat doet ook verder niet ter zake
. We zijn nog steeds opzoek naar voer waar hij intotaal minder van kan krijgen, maar na 2 jaar nog niet iets gevonden. Het is ook een sprong in het diepe laat maar zeggen, moeilijk om vooraf te kijken waar die het goed op zou doen, willen ook niet dat die in 1 keer zo aftakeld. Dus als iemand nog voertips heeft
.
Heb je al eens aan voeradvies bij Marstall gevraagd? Bij mij op stal is destijds een voerdeskundige van hun langs gekomen. Hij heeft voor stalgenoten van mij een goed advies gegeven. Hun hebben veel goed geconcentreerde voeders waardoor je dus minder in hoeveelheid kan gegeven.
En nee, ik heb geen aandelen
, had het even snel uitgerekend, maar dat doet ook verder niet ter zake
?
. Maar die konden mij helaas niet duidelijk iets vertellen hoe en wat. Ben bij iemand bij ons in de buurt geweest en die kon mij van Dodsen & Horrel iets adviseren dit heb ik geprobeerd, en ik moet toegeven hij heeft heel wat spieren erbij gekregen en is mooi vol geworden. Op advies ben ik er nog brokken en iets musli bij gaan voeren. Ik voerde al Cavalor aan mijn pony zodoende ben ik daar mee verder gegaan, zit er nu wel over na te denken om met Cavalor te stoppen, m'n paard is nu zo verwend dat die dat haast niet meer eet