Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douraque schreef:Je betaalt enkel de evt voorrijkosten en de kosten van het bloedprikken. Voor de kosten van de test betaal je niets.
En dames een typfout is snel gemaakt, met buisje bloed bedoelde ik natuurlijk het buisje
Evelijn schreef:Speedibeet is bietenpulp... dus niks anders dan bieten. Alle info kan je hier vinden http://www.pavospeedibeet.nl/
RianneH schreef:Las ik niet ook ergens dat bepaalde waardes sowieso verhoogd zijn rond de herfst? Hoe betrouwbaar is die test of moet er nog een controle test worden uitgevoerd?
RianneH schreef:Waar staat BI actie voor? Vind het wel interessant om de cushing test uit te laten voeren, da is vrijdag toch op stal. Maar als er een hoop kosten overheen komen terwijl mijn paard eigenlijk niets toont, is het een beetje een duur grapje..
Las ik niet ook ergens dat bepaalde waardes sowieso verhoogd zijn rond de herfst? Hoe betrouwbaar is die test of moet er nog een controle test worden uitgevoerd?
pluisje88 schreef:Mijn pakketje is ook binnen.
Ik zie verschillende bedragen voorbij komen voor die cushing test. De ene zegt het is helemaal gratis, in de pavo folder zag ik iets van 26 euro ofzo.. ik weet niet niet meer.
Hoe zit het dan met de dierenarts? die moet je dan toch wel betalen voor het afnemen van het bloed?
Iemand die dit weet?