Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Montecito schreef:hallo, heb een tijdje meegelezen in dit topic. En ben om! Heb een vraagje mbt de magnesium van de welkoop. Is dit wel alleen magnesium? Ik heb een zak besteld met groene print met koe erop, maar daar staat op dat het een vitaminen/mineralen spoorelementen mengsel is. klopt dit wel? de man vertelde dat niet elke welkoop dezelfde leverancier heeft namelijk! staat op 90% magnesium met daaronder 545 gr. magnesium per kilo. Kan niet vinden wat er dan verder nog in zit. Beetje eng..... Wie kan mij wat duidelijkheid geven?
welmoed__ schreef:Ik heb al een paar keer een vraag gesteld, maar deze word niet beantwoord.
Nogmaals de vraag.
Is het nodig om magnesium dagelijks te voeren, of is 3 a 4 keer in de week ook genoeg?
zwanepol schreef:Inmiddels voer ik mijn merrie nu ongeveer 5 weken de welkoop variant en ik moet zeggen![]()
Zelfs mijn instructrice is helemaal overtuigd.
Het is en blijft een vreselijke hittepetit maar we hebben een aanzienlijk verschil geconstateerd. Na een week of 3 merkte ik sowieso al genoeg verschil en heb ik de moet bij elkaar verzameld om me in te schrijven voor onze aller eerste wedstrijd (mw. Is inmiddels al 8 jaar)
Volgende week gaat het gebeuren.