3 pogingen is best veel, dus je hebt alle kans van slagen. Je kunt het behoorlijk in je eigen tempo doen, want bijna iedereen heeft alles van week 1 al gedaan. (in 1 dag, dus alle tijd om het te herhalen)
Ik heb zojuist ook de lesstof van week 1 doorgenomen in ongeveer een uurtje tijd en het is zeker goed te doen. Moet wel weer even in het engels komen maar dat is geen probleem. Heb ook gelijk de toets gemaakt en 100% gescoord dus is een leuk begin. Ben benieuwd naar de rest want op het eerste oog lijkt het me toch erg interessant. Dit was immers puur een inleiding dus er zal zeker nog dieper op alles ingegaan worden.
oh wat ik vergeten ben om er bij te zetten (maar dat is ook wel logisch) is dat Fat en Carbohydrates energy bronnen zijn. protein word in principe alleen als bouwstenen gebruikt.
HippoLogic
Geplaatst: 29-01-13 18:14
@YamaDeva: lumen als "holte"....That makes sense! Dank je.
swartbeessie
Geplaatst: 29-01-13 19:22
Op het nhforum deelde iemand deze twee youtube filmpjes:
ik heb me net ook ingeschreven. er stond iets bij dat ik m'n volledige naam enzo moest geven voor m'n certificaat. krijg je dat certificaat ook echt als het het haalt? (dat je 'm zelf moet uitprinten ofzo?) want dan is het best wel een leuk extraatje + dat het super goed is voor je engels
via google vertaling kreeg ik niet echt een goede vertaling, maar hartelijk dank voor jullie vertaling ervan. Kan nu snel even mijn slides aanvullen. Zo, nog een kleine 8 minuten te kijken en ik heb mijn les voor deze week gehad.
Hoe is de eerste week (Nog niet afgelopen) bevallen? Zijn de woorden niet te moeilijk etc. etc?
Ik heb gister de week toets gedaan en het is goed te doen. Door een klein foutje van het systeem - kreeg een code 500 waren een paar antwoorden verdwenen. Ondanks dat een score van 80 / 100. Dus niet klagen..
hihi ik ben door omstandigheden niet volledig door part 2 geraakt, maar heb wel een mailtje gekregen dat ik me moet beperken tot het lesmateriaal van week 1
Huh? Bedoel je niet het mailtje van Jo-Anne waar zij iedereen vraagt om eventuele vragen alleen te beperken tot het lesmateriaal van week 1? Op het discussieforum worden nl veel vragen gesteld die niets met de eerste lessen te maken hebben.