Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Ik vind hem prima, denk dat hij idd wel breed is, maar ziet er uit als een gezond paard (maar je moet idd voelen wil je het zeker weten).
karuna schreef:S en z ik vind hem ook te weinig gevuld, ruggengraat zal daar goed voelbaar zijn en zijn flanken ogen redelijk hol.
Yamcha schreef:Wees dankbaar, die (Gentle bedoel ik) valt dan onder de categorie: kan zich ongans vreten aan alles wat ie maar wil, en blijft slankBij Zya zul je het veel meer in de gaten moeten houden, mede omdat ze sneller dik zal ogen.
Is wel uniek hoor. Wel makkelijk.
Karuna: mijne is wel fris, maar dat is ze altijd (75% volbloed) die is gewoon nuts. Maar nu niet meer dan anders vind ik
WildWings schreef:Ik vind het ook écht een prachtig paard hoor (de tuiger), dat mag zeker gezegd worden![]()
Maar ik vind het om eerlijk te zijn best erg dat dit niet als 'mager' wordt bestempeld.. want dat is hij naar mijn inziens wel. Hoofdvraag is echter of dat erg is in deze situatie- zoals beschreven, jonkie de hoogte in geschoten, uberhaupt nog een jong ding en wordt zo te lezen rustig aan getrained (met 4 ingereden etc). Dan is het logisch dat er nog niet veel spek en spier op zit- maar dit betekent níet dat dit paard op dit moment een schoolvoorbeeld is van een paard wat er 100% 'goed' uitziet op zijn lichaamsgewicht. (Edit: in het oudere topic lijkt hij ook nog wel iets minder ingevallen te zijn voor mijn idee, daar vind ik hem er wel ok uitzien)
fransje23 schreef:S_en_Z schreef:zadelmaakster zei dat merries sowieso al makkelijker aankomen dan ruintjes.
Dat zou apart zijn aangezien castraten, bij andere diersoorten, over het algemeen meer aanleg hebben dik te worden dan hun ongeholpen soortgenoten.