Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelyne schreef:In een jaar kan veel gebeuren..
Persoonlijk zou ik mijn paard verhuizen naar een plek waar je wel de optie hebt om te voeren wat je zelf wil.
Amanda schreef:Wat is normaal? Niet iedereen heeft de luxe om een fijne pensionstal te kiezen waar je helemaal het voer zelf kunt regelen.
Wat je kunt doen is vragen of ze het kuil in een slowfeeder willen doen of willen mengen met schoon stro. Dit scheelt al. Verder zou ik uit geen van de krachtvoeren willen kiezen. Is het niet mogelijk om zelf een vitaminebrok te kopen en klaar te zetten zodat ze dat voeren? Met daarnaast eventueel een handje coolmix met de andere voerbeurten? Hier zit niet zo veel in en kan me voorstellen dat wanneer je maar 1x voert terwijl er 3 voerbeurten zijn, dit niet heel fijn is.
Nivada schreef:Weet niet of ik dat hier ook mag vragen.
Maar heeft iemand ervaring met :
[ Afbeelding ]
Hij lijkt mij makkelijk te vullen in ieder geval en makkelijk te bevestigen.
Nann__ schreef:Ik heb al even niet gereageerd maar ik lees nog steeds mee!
Nivada schreef:Weet niet of ik dat hier ook mag vragen.
Maar heeft iemand ervaring met :
[ Afbeelding ]
Hij lijkt mij makkelijk te vullen in ieder geval en makkelijk te bevestigen.
Ik heb een soort gelijke slowfeeder waar ik erg over te spreken ben! Wel heeft mijn paard sinds dien wondjes aan beide zijkanten van haar lip. Ze helen nu wel, het kan ook zijn dat er iets in het land was waar ze zich aan gesneden heeft maar ik heb het land nagelopen en daar was niks te zien dus ergens ben ik bang dat ze zich daaraan heeft verwond.
M-nouska: Ik vind haar er goed uit zien! Maar een paar lange ritten kan nooit kwaad. Waar ben je op de Veluwe?