Maar luchtzuigen heb hij nooit gedaan, en mest is goed,
en met aansingelen enzo ook niet anders als anders, staat gewoonn nog stil met opzadellen,
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bimiap schreef:Vorig jaar rond deze tijd was mijn paard erg mager geworden, oa door een verhuizing en een ander voerbeleid. Naast uitstekend ruwvoer van eigen land ben ik oa Build & Glow van Dodson & Horrell gaan voeren. De vacht gaat er idd mooi van glimmen en voelt zacht aan. Geleidelijk aan in ca een half jaar tijd kreeg hij weer meer bespiering en werd hij weer mooi vol. Moet er wel bij vertellen dat mijn paard bijna dagelijks getraind wordt, 2x in de week een uur les verder 4x ca een half uur drie kwartier.
Kortom, ik heb zeer goede ervaring met B&G!
Neem anders eens contact op met Rene Wielens, importeur van Dodson en Horrell, hij kan je echt een heel goed voer advies geven (wel ff de tijd voor nemen).
paard in juli vorig jaar:
[ [url=m/e5sCWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
oktober:
[ [url=m/lCOW2I.jpg]Afbeelding[/url] ]
november:
[ [url=m/2iB6cz.jpg]Afbeelding[/url] ]
hele dag weidegang, uitstekend ruwvoer, Build & Glow, Ultimate Balancer, Competition Concentrate en wat Alfalfa alles van Dodson & Horrell. Kost een paar cent, maar niemand zegt ook dat paarden houden goedkoop isNaast zijn uiterlijk merk ik ook aan alles dat ik een ander, fijn paard heb. Fijn in de omgang, fijn in het rijden! Kan het werk makkelijk aan!
moonforever schreef:Ik vind hem er maar niet beter uit gaan zien,
Kreeg als tip van iemand iplaats van Slobber Merriebrok te gaan geven dus sins gistere begonnen,
Hoe denken jullie dat je beste de Training kan oppakken nu,?
[ Afbeelding ]