Start dosis 15 gram voor eennpaard rond de 400kg?
Ik wil het geven omdat ze onlnags heel licht spierbevangen is geweest. Maamdag wordt d'r bloed gecheckt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Ik breek even snel in, ik lees interessante dingen gier over hennepzaad. Bij bij mij in de buurt opzoek gegaan en heb een adresje waar ze €2,75 de kg met pel(?) Ik zou het kunnen malen met mijn niet in gebruik zijnde electrische koffiemolen, maar zou je een hele kg malen en bewaren? Of niet handig? Evt heb ik nog wel ergens een tupperware bakje
Start dosis 15 gram voor eennpaard rond de 400kg?
Ik wil het geven omdat ze onlnags heel licht spierbevangen is geweest. Maamdag wordt d'r bloed gecheckt
Koper schreef:Ik heb het wel afgeleerd om zo hoog te beginnen. Met mijn merrie ging dat helemaal niet goed.
Toevallig ben ik mijn ruin vanaf vandaag toch ook maar weer hennepzaad gaan geven. 1 5 ml maatschepje per keer (2x per dag). En dan heeeeel langzaam opvoeren. Heb 't vorige maand met hem geprobeerd en toen kreeg hij ontzettende jeuk. Dus nu maar met een heel klein dosisje nog eens proberen.
Slmt9 schreef:Er zijn idd een heleboel zaden en kruiden die positieve (maar ook negatieve) effecten op het lijf kunnen hebben. Ook kurkuma, boswellia, boswellia en groenlipmossel werken ontstekingsremmend.
Maar hennep geef ik dus om andere reden dan jeuk en ontstekingsremmend. Al hoewel ik het nu even niet geef omdat we de jeuk niet onder controle krijgen.