Jules was zeer benieuwd of Vlekje ook zo iets vreemd in de bak had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s_v schreef:Daarnaast zijn leuke suggesties voor boompjes/struiken zeer welkom (al moet ik mijn man daar nog wel warm voor krijgen, ik kan maar voorbereid zijn) In het stuk op de paddock wil ik echt een beetje grotere bomen die snel groeien (zoals hazelaar en wilg) in het slingerpaadje wil ik liever wat struikgewas dat niet te gigantisch groot wordt
s_v schreef:Wat leuk ukie! Dat zijn taaie bikkels als ze nu nog groeien![]()
Goed idee van die rozenbottel als struik! Die neem ik mee voor als ik mag gaan planten van mijn man![]()
Ik wil veel gaan stekken (zeker qua bomen, denk dat ik het voorlopig dus bij wilg en hazelaar houden, dat stekt makkelijk normaal) en eventueel wat struiken kopen!
Welke periode raden jullie aan om door te zaaien?
Mijn schoonzus kan makkelijk een zak paardengras met kruiden bestellen, dus nu is het alleen nog een kwestie van het goede moment afwachten, weide slepen en zaaien maar!
s_v schreef:Mijn man vindt het ook allemaal nog wennen hoor, die planten waar ik het ineens allemaal over heb![]()
[ [url=m/B8665l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag vond ik deze verwennerij tussen het hooi (voor mij iets minder aangenaam want AUW, doorns onder je nagels) dat is het voordeel van natuurhooi lekker veel variatie! Naast mariadistel, zitten er momenteel ook wilgen takjes en braam tussen
!
missfalki schreef:Bij de Welkoop hebben ze deze voor konijnen & andere knaagdieren.
Maar zou dat ook geschikt kunnen zijn voor paardjes???
Denk dan vooral aan de rozenbottel en kamille,
paardenbloem groeit wel in de wei bij ons!
En de wortels krijgen ze ook![]()
en de echinacea lijkt mij meer een exotische bloemsoort
en heb ik zelf de bedenkingen bij ... (ook voor konijnen)
https://view.publitas.com/welkoop-speci ... g/page/2-3
Groet Karin.