Esther_r20 schreef:filmpjes zijn ook niet meer te zien, jammer
Die doen niet ter zake, dus waarom zou dat jammer zijn?
Citaat:
Dat denk ik dus ook, het komt door dat filmpje.
En kundig of niet, daar valt wel het een en ander aan op te merken.
Wat niet raar is bij een 4 jarige, daar niet van. Maar dat naar voren jagen zonder afwisseling daar zie ik geen meerwaarde in.
Dat is weer een andere discussie.. als iemand een instructeur heeft wil niet zeggen dat er gedaan wordt wat er gezegd wordt. Want dat hoeft niet altijd te lukken. Maar er zijn nog andere redenen te bedenken..
Citaat:
En zover ik weet * ook niet, of mijn instructrice die daar weer lest van heeft, geeft echt haar eigen draai weer aan haar lessen en neemt niets mee van Hammiga.
Deze snap ik niet.. zij heeft les van *, maar neemt er niks van mee?
Citaat:
En als je dan hoort hoe een paard gehouden word dan krijg je toch een totaalbeeld in je hoofd.
Dat vind ik lastig.. niet ieder paard reageert overal hetzelfde op... we menen allemaal te weten hoe een paard het beste gehouden moet worden, maar dat wil niet zeggen dat alle paarden die alleen staan, verpieteren. En alles wat op de wei is, topfit is... zo werkt t gewoon niet..
Citaat:
Overigens al eerder aangegeven, als ik denk dat hier een paard te weinig brok krijgt gooi ik meer in de bak, klaar en kijk wel weer even af.
Maar alles doet en deed het prima op vitamine korrels. Ook de sensibele van 1,74, tot de flegmatieke van 1,46.
En kwam het toch weer op rijden aan.
maar bleef die flegmatieke dan flegmatiek?
Ik vind het nl altijd zo sneu dat wij mensen bedacht hebben wat paarden moeten doen, en als ze dat niet doen of kunnen, dan moet er van alles gefixt worden want dan mankeert ie wat ofzo..
Sommigen zijn gewoon talentloos of lui, denk ik dan
Als je die gymnastiekt is er niks aan de hand, je moet er alleen geen wedstrijden mee willen rijden
Laatst bijgewerkt door Cer op 13-06-17 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt