Het goed eten is echt een ding bij Jim. Ik hoop dat hij het zo blijft eten. Meestal is zak 2 het cruciale keerpunt

Nog even afwachten dus.
Kamille ruikt ook zo lekker! Wij hebben echt bossen naast de wei staan momenteel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus dat gaan we maar niet elke dag geven, wat ik wel van plan was.
Verder nog maar even kijken wat ze van dingen als rozebottel gaan vinden. 
) maar de nieuwe tot nu toe alleen voor lijnzaad gebruikt. Je moet 't wel een beetje met beleid doen.
Blon_D schreef:Als zandweg kuur heb ik ook physilum gehad werkt super maar foei wat een prijs. Nu gebruik ik vlozaad wat ik 1 week lang geef en dan n week niet en dan weer wel. Kost 7 euro.. Werkt net zo goed

Riddershow schreef:Ja dat is nu net de reden dat ik het gebruik.. Het scheelt 3/4de van de prijs van physilum, effect is het zelfde en kost een stuk minder.Blon_D schreef:Als zandweg kuur heb ik ook physilum gehad werkt super maar foei wat een prijs. Nu gebruik ik vlozaad wat ik 1 week lang geef en dan n week niet en dan weer wel. Kost 7 euro.. Werkt net zo goed
Je weet dat dit praktisch hetzelfde is? Alleen is physilum het schilletje van de vlozaad... de kern van het vlozaad heeft geen functie heb ik mij ooit laten vertellen.
Blon_D schreef:Ja dat is nu net de reden dat ik het gebruik.. Het scheelt 3/4de van de prijs van physilum, effect is het zelfde en kost een stuk minder.