Mmm die van mij is er dusdanig gek op dat je het maar met moeite in de voerbak kunt gooien. Ze pakt gewoon de schep uit je handen hahaha Wat hyper worden betreft valt het me alles mee!
Britta31
Er zit havergries in (als 7e ingredient)...(voervergelijk noemt het volgens mij havervezel) maar hoeveel zou je even moeten vragen aan Pavo. Vermoed ook dat dit havergries minder "heetmakend" effect heeft dan gewone haver. Daarnaast worden ook niet alle paarden hyper van beetje haver.
Ik voerde 3 x p dag een kwart schep marstall simfonie ( zonder haver ) aan mijn 19 jarige welsh e daarbij krijgt hij standaard 40 gram marstall piano per dag omdat hij nog vrij heet en schrikachtig is ( uiteraard ook wortel en voordroog/ hooi) , sinds een paar dagen de helft van de simfonie vervangen door pavo 18 + en ja hoor meneer is weer net als TNT . Als er ook maar de h van haver in t voer voorkomt krijgt hij explosie gevaar. Voordat er commentaar komt op te weinig voer in de ogen van sommige mensen, meneer heeft alleen weidegang en paddock ter beschikking. Sinds 11 maanden niet gereden i.v.m. hoesten blijven en aan t wachten op antistoffen die ik kan inspuiten, blijkt nu na ellendig lang zoeken dat hij hoest door een insecten allergie.
Wat moet je met een buisje voor bloed dan? Dat is vast een grapje. Groot zakje 18plus?
Froemel
Geplaatst: 08-10-14 13:50
Ik heb het ook vandaag binnengekregen. Ook veel foldertjes, een formulier en buisje voor bloed of iets wat ik op kan sturen naar het een of ander voor cushing. Natuurlijk het zakje 18 plus en speedibeet en een pollepel!
Dat is om te promoten dat er deze maand nog steeds gratis getest kan worden op Cushing
joyce2
Geplaatst: 08-10-14 13:53
Ik vind het niet zo vreemd, dierendag was afgelopen weekend. Als ze al die pakketten opnieuw moeten doen, gaat daar aardig wat tijd overheen! In het weekend zijn ze vrij, gaan ze op maandag beginnen met alles opnieuw frankeren (duurt waarschijnlijk wel langer dan een dag) en dan moet het nog verzonden worden.
Edit: Ah, ik zie dat het nu binnen begint te druppelen!
Vandaag heb ik het pakket binnegehad Alleen is me niet duidelijk waarom er een buisje bij zit en hoeveel water je bij de pulp moet bij voegen ?
Es_ther
Geplaatst: 08-10-14 13:55
Postnl heeft het 18+ pakketje bezorgd! Zitten spannende spullen in hoor
Lous
Geplaatst: 08-10-14 13:56
Ook in oktober gratis testen?Ik verdenk mijn shet inmiddels toch van cushing.Ruggegraat en schouders zijn goed voelbaar terwijl hij wel een aardig buikje heeft.
Hopelijk krijg ik vandaag het pakketje binnen. Ik ben benieuwd of ze eet. Zo ja dan ga ik morgen even een zak halen. Buisje is voor mij niet nodig. Van de week was de DA er, gelijk bloed laten afnemen voor de test. Hij kwam er zelf mee. Gelukkig geen PPID
CaPrIoLe`79
Geplaatst: 08-10-14 14:21
Douraque schreef:
Oktober is ook nog steeds gratis testen op Cushing, vandaar het buisje bloed. Veel da's weten niet dat het gratis nl.
nou hier iets opmerkelijks de 18 + merrie deelt haar emmertje biks met het veulen van een andere jongere merrie overigens lusten beiden het erg graag! en doen ze het er goed op...