Minneke van Duijn Is in de leer geweest bij Steffi. Had ook chinese kruiden van Minneke via Steffi tegen de hengstigheid.
grace1989
Geplaatst: 22-06-13 23:45
Pivanti schreef:
Minneke van Duijn Is in de leer geweest bij Steffi. Had ook chinese kruiden van Minneke via Steffi tegen de hengstigheid.
Dank je, leuk om te horen. Komt dan toch een beetje uit dezelfde hoek.
Bellavie
Geplaatst: 23-06-13 10:33
Ik merkte ook een ontspanning in de spieren na het gebruik hiervan.
komone
Geplaatst: 29-06-13 11:22
Ik heb een maand nu Pavo Nerv Control geprobeerd en ze lijkt er goed op te reageren. Minder afgeleid, wat rustiger. Aangezien zo'n zak voor 1 maand 37,95 kost ga ik nu ook over op magnesiumoxide van de Welkoop. Bij de Welkoop hier in de buurt moesten ze het ook bestellen. 14,95 is de prijs inmiddels.
Ik ben nog steeds erg tevreden over de magnesium van de Welkoop, geef het nu nog in combi met de Magnesium van Pharma Horse (had deze nog staan). Dus weet niet wat de versie van de Welkoop het doet in z'n "eentje". Ik geef overigens, ik dacht, 20 mg op een dag. Komt neer op 2 eetlepels.
Ik bouw wel af; halveer de hoeveelheid naar een "dagelijkse" onderhoudsdosis. Je kunt ook bv om de dag gaan geven, dit is maar net hoe het voor jou persoonlijk het beste uitkomt, maar als je het maar 1x per week wilt gaan geven, heeft het denk ik nog maar weinig nut...
De magnesium komt bij een ander bedrijfsdeel vandaan als de rest van het assortiment. Dit moet dus via een andere weg komen als normaal. Daarom duurt het soms langer
Ik heb al een paar keer een vraag gesteld, maar deze word niet beantwoord. Nogmaals de vraag. Is het nodig om magnesium dagelijks te voeren, of is 3 a 4 keer in de week ook genoeg?
Welmoed, als ik minder tijd heb krijgt mijn pony het ook niet dagelijks. In goede periodes (winter in het geval van mijn pony) maakt dat niks uit. Maar als ze toch al last heeft van haar spieren ed merk ik wel dat het beter werkt als ik het dagelijks geef