Evelli schreef:November
oh sorry hoor................

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:En aangezien Pavo hier zelf ook reageert..Zit er een zoetstof in, dus geen suiker, maar iets anders om het voer zoeter te maken?
Dit omdat dat ook in de dieetmix van Subli zit..
[***] schreef:Is er inderdaad meer bekend over die kruiden? Waarom die kruiden? En waarom altijd hetzelfde in dezelfde hoeveelheid? (of daar ga ik nu even vanuit). Ik weet dat Healthy Herbs werkt met afwisseling en de kruiden in hun zakken aanpassen naargelang het seizoen, zoals dus in de natuur ook gebeurd. Dit doet Pavo niet? Of toch wel?
Snoevie schreef:Wanneer kwam het ook alweer in de winkel? Ik zou het graag willen proberen.
Pavo_GT schreef:Zammie schreef:En aangezien Pavo hier zelf ook reageert..Zit er een zoetstof in, dus geen suiker, maar iets anders om het voer zoeter te maken?
Dit omdat dat ook in de dieetmix van Subli zit..
Nee geen zoetstof. We hebben er niets in gestopt om het voer zoeter te maken dan het van de ingrediënten zelf al is.[***] schreef:Is er inderdaad meer bekend over die kruiden? Waarom die kruiden? En waarom altijd hetzelfde in dezelfde hoeveelheid? (of daar ga ik nu even vanuit). Ik weet dat Healthy Herbs werkt met afwisseling en de kruiden in hun zakken aanpassen naargelang het seizoen, zoals dus in de natuur ook gebeurd. Dit doet Pavo niet? Of toch wel?
De kruiden staan bij de testdeelnemers in de informatie bijgeleverd, incl de werking. Het is een breed spectrum aan kruiden om op meerdere vlakken de gezondheid te ondersteunen. De samenstelling blijft het jaar door gelijk. Zodra het product op de markt komt zal de samenstelling op onze site te vinden zijn, incl welke kruiden.Snoevie schreef:Wanneer kwam het ook alweer in de winkel? Ik zou het graag willen proberen.
De 1e week van november! Vanaf dan kunnen dealers het bij ons bestellen. Dealers die snel zijn hebben het misschien die week al in de winkel, bij de anderen zal het in de loop van de 2e week november worden. Dus nog heel even geduld
Het komt in 3kg en 15kg verpakking.
We hebben de eerste evaluatieformulieren trouwens binnen, wat een hoge cijfers geven jullieEcht super leuk om jullie ervaringen te lezen!
We hopen snel de mening van de rest van de testers ook te mogen ontvangen, dan hebben we een goed beeld van het product en wat jullie en jullie paard(en) ervan vinden
Pavo_GT schreef:We hebben de eerste evaluatieformulieren trouwens binnen, wat een hoge cijfers geven jullieEcht super leuk om jullie ervaringen te lezen!
We hopen snel de mening van de rest van de testers ook te mogen ontvangen, dan hebben we een goed beeld van het product en wat jullie en jullie paard(en) ervan vinden
Pavo_GT schreef:Hilli, bij die 15 dagen gingen we inderdaad uit van het geven van 1kg per dag (paard 600kg). Dat zal lang niet iedereen doen. Wel zouden we graag uiterlijk 12 oktober alle formulieren binnen hebben, eind volgende week dus. Het formulier is nu trouwens ook digitaal beschikbaar:
http://survey.scanyours.com/Care4life
Bravura schreef:Meestal ben je goedkoper uit met een grootverpakking, dat zou jammer zijn...