Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammiex2000 schreef:Vitamine brokjes zowel de vital als de force zijn laag in energie. Je geeft er ook maar 100 g van per dag, dus geloof nooit dat dat nou het verschil kan maken in energie. Misschien is het systeem wat overbelast door de verandering of zo?
Skippy01 schreef:Sammiex2000 schreef:Vitamine brokjes zowel de vital als de force zijn laag in energie. Je geeft er ook maar 100 g van per dag, dus geloof nooit dat dat nou het verschil kan maken in energie. Misschien is het systeem wat overbelast door de verandering of zo?
Kan wel degelijk hoor. Op metazoa werden ze hier (meerdere dus) compleet lijp. Op vitalbix ging de mijne schuren. Op marstall werd ze trager. Soms zit er nét een mineraal in een verkeerde verhouding in en dat kan wel degelijk effect geven op gedrag. Bij metazoa verdenk ik het hogere ijzergehalte, bij vitalbix de luzerne. VS200 ging hier van de vitaminekorrels het beste.
Skippy01 schreef:Sammiex2000 schreef:
Kan wel degelijk hoor. Op metazoa werden ze hier (meerdere dus) compleet lijp. Op vitalbix ging de mijne schuren. Op marstall werd ze trager. Soms zit er nét een mineraal in een verkeerde verhouding in en dat kan wel degelijk effect geven op gedrag. Bij metazoa verdenk ik het hogere ijzergehalte, bij vitalbix de luzerne. VS200 ging hier van de vitaminekorrels het beste.
Kan zeker inderdaad! Die van mij was binnen 2 dagen op 80 gram Oerbalans ineens niet meer te handelen.. zowel in de omgang als met rijden super schrikachtig en hyperMee gestopt en 2 dagen later was hij weer zichzelf.