Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mister01 schreef:ik denk dat ik dan het beste kan beginnen met Normaal brok plus.
de plus staat me wel heel erg aan vanwege de extra olie.
mijn paard kan wat gevoelig op zijn spieren reageren, dus olie is altijd goed!
troi schreef:Interessant dat healthy herbs!
Het enige dat ik niet begrijp is het verschil tussen normaal en plus. Als ik namelijk op de site voervergelijk.nl de waarden voor normaal en normaal plus naast elkaar zet krijg ik voor vetgehalte nauwelijks verschillen. 2.4% voor normaal en 2.7% voor normaal plus. Een normale muesli heeft al snel 10% en zelfs de zetrmeel+suiker lage care for life van pavo zit op dik 6%. Dan is die ruim 2% toch ontzettend laag?
En nee dit zeg ik zeker niet om af te kraken, enkel om te leren. Over paardenvoer heb ik nog bijzonder veel te leren namelijk
madamX schreef:troi schreef:Interessant dat healthy herbs!
Het enige dat ik niet begrijp is het verschil tussen normaal en plus. Als ik namelijk op de site voervergelijk.nl de waarden voor normaal en normaal plus naast elkaar zet krijg ik voor vetgehalte nauwelijks verschillen. 2.4% voor normaal en 2.7% voor normaal plus. Een normale muesli heeft al snel 10% en zelfs de zetrmeel+suiker lage care for life van pavo zit op dik 6%. Dan is die ruim 2% toch ontzettend laag?
En nee dit zeg ik zeker niet om af te kraken, enkel om te leren. Over paardenvoer heb ik nog bijzonder veel te leren namelijk
Wat op voervergelijk.nl staat klopt voor geen meter. Lijkt mij verstandiger voergezond.nl rechtstreeks te vragen, dan weet je zeker dat het antwoord klopt.
troi schreef:freeride schreef:Troi, zetmeel wordt puur suiker, dus maar 3,9 % suiker is een understatement
Nou er is wel wat verschil tussen enkelvoudige en meervoudige koolhydraten. Maar in mijn geval heeft mijn kerel de calorieën hard nodig en doet het er goed op