Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceasario schreef:mirim schreef:Ceasario, de bedoeling van dit topic is om ervaringen uit te wisselen over Marstallvoeders.
Als het over knoflook gaat, mag ik mijn onafhankelijke mening geven..tenzij dit topic een verkapt verkooptopic is.
zie je onderschrift.
ceasario schreef:superpony schreef:. Ik heb alleen ook mijn eigen ervaring ( pas 33 jaar ) en mijn eigen mening. Ik heb deze paardjes 10 en 12 jaar, weet ook waar ze het goed op doen, doe mestonderzoek en bloedonderzoeken. .
Dat is dan goed toch ..maar resultaten uit verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
MartineC1711 schreef:Ik verander wel, vind dat ze erg goed voer aanbieden! Weer totaal anders dan de meeste aanbieders bij mij in de buurt.
Heeft hier iemand ervaring met de levering van bestellingen via Marstall.nl? Ik heb donderdag besteld en was nieuwsgierig wanneer ik het kan verwachten
aliealie schreef:Zelf ben ik nu sinds kort overgestapt op Marstall muesli voor mijn paarden omdat de verhalen hierover erg positief zijn. Graag zou ik eens van andere bokkers horen wie dit gebruiken, en wat precies en hoe dit bevalt.