Alleen als ik dan 'super'voer zie tegenkomen denk ik van dju, hadden ze dat hier ook maar. Het aanbod is hier echt mega klein en iedere paarden krijgen hetzelfde voer (andere hoeveelheden).
In het stalgeld zit: 4kg alfalfa per dag & 4kg ruw per dag. Ik voer dus al 4 kg extra van alfalfa (en 'stiekem' gooi ik nog wel eens een extra plak, dat merken z dus duidelijk op..) heb vorige maand, enkel aan extra alfalfa, dus die wat ze bovenop die 4 kg krijgt, 35 euro betaald, moet ik toch eens navragen. Ikd enk dat ik dus gewoon beter haar in totaal 12kg alfalfa geef? (s'morgens 2, smidaags 4 en savonds 6). Ik kan het wel betalen, ikvind het gewoon allemaal hartstikke duur. Ik weet wel dat dat bij een paard hoort, maar als je alles opteld, moet je toch even slikken
december;
stalgeld: 367 (daar komt vanaf deze maand iedere keer 15 bij aangezien ze de grote piste (120X40) aan het hermaken zijn en drainage (?) aan het leggen zijn ) en vanaf nu is er toegang tot crossparcours

visites van dierenarts; 55
medicatie;55
hoefsmit (4ijzers!):25
wortels: 30
aankoop v dekje, handschoenen, springschoenen, bandages, oortjes, hooizak, neusbontje, bitringen, leervet: 100
maandelijkse kost van lerares (tal van privelessen, enkele groeps (rijd niet in een lijntje meer

totaal van: 758 (ja, dat bedoel ik dus

neen, na 7 s'avonds krijgt ze niets meer. er is wel een nachtbewaker dus mss kan ik overleggen en regelen dat hij haar snacht s nog wat geeft? Het is dat echt geen enkele andere paardeigenaar zoveel alfalfa heeft en zoveel eisen

Ja en buiten dat 4kg standaard inbegrepen is (sommigen voeren zelfs 5), werkt ze ook veel dus ik vind het best 'normaal'..