Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Ponytje hierboven ziet er al veel beter uit! Ik denk dat als je deze lijn doorzet de buik wel voor een groot gedeelte zal verdwijnen, lekker de buikspieren gaan trainen.
Ojajoh schreef:MoniekV schreef:Ponytje hierboven ziet er al veel beter uit! Ik denk dat als je deze lijn doorzet de buik wel voor een groot gedeelte zal verdwijnen, lekker de buikspieren gaan trainen.
ik ben bezig met een pessoa op maat te maken, wat zijn de eventuele optie's die ik nog heb aangezien ze (nog) niet voor de kar loopt? Mijn dochter is nog te jong om haar er aan te rijden
LisanneeD schreef:Helaas niet de mogelijkheid om ze hier een voor een uurtje op het land te zetten, gezien de staleigenaren hier niet aan mee willen werken. Natuurlijk ben ik nog maar weer een week aan het werk maar toch ben ik bang dat ze hoef bevangen word, gezien ze gewoon door blijft eten. Hier een recente foto van afgelopen vrijdag. Vanaf woensdag weer om de week volle bak lessen.
[ Afbeelding ]
Ik hoop op tips van jullie, ik weet niet meer zo goed waar ik moet beginnen en hoe ik dit goed kan aanpakken. dacht zelf om toch een graasmasker aan te schaffen, minimaal 1x in de week op buitenrit te gaan, 4x in de bak te trainen met 1x een sprongetje. en natuurlijk om de week les
Helaas is ze op buitenritten niet de makkelijkste, waardoor ik dit niet heel vaak doe.
SIEMxFUNNY schreef:Kan mij voorstellen dat het dacht. Fijn dat er een dierenarts bij is geweest. Uiers zegt trouwens niet alles toch ?
Volgens mij een heel ander paard als ze een strak buikje heeft. Plaats je de na foto's ook?