Stal_Fiore schreef:Mijn pony's staan al een tijd op c4l en lijken het er erg goed op te doen.
Nu we gaan verhuizen ga ik me verdiepen in ander voer en lees ik hier heel veel verhalen dat de paardjes schrikkerig worden van c4l.
Mijn merrie is inderdaad ook erg schrikkerig sinds ik dit voer. Nooit zo over nagedacht, maar nu ik het hier lees...
Ga toch maar proberen wat anders te voeren aan mijn hoefbevangengevoelige pony.
Hoi...kom een beetje binnenvallen in dit topic. Heb een kleine zak gekocht voor mijn pony...maar las jouw verhaal. Ik heb geen hoefbevangengevoelig paard maar wel een die gevoelig is op insulineresistentie. Ook gauw schrikkerig. Ik voerde Metazoa wat super voor hem was maar hij miste na een paar zakken toch magnesium. Ik ben nu sinds een paar maanden overgestapt op Hipro Flexibel Move met daarbij lucernebrokjes van Metazoa en ben echt dik tevreden (heb al zoveel geprobeerd). Hij kan zich concentreren. ..schrikt minder...echt fijn. Het kan de leeftijd zijn (wordt 14) maar ik vind het wel wat. De hipro is ook niet duur en zo te bestellen via Han Vossen...