Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandy_89 schreef:Reden dat ik een vitamine/mineralen brok wil geven. Is omdat mijn paard van zichzelf al meer dan genoeg energie heeft.
Heb toen een tijdje metazoa gegeven, maar daar deed ze het niet fijn op (beetje futloos werd ze)
Ze krijgt nu 1,3 kg pavo condition per dag, maar behalve voor de vitamines en mineralen heeft ze de brok niet nodig.
Mandy_89 schreef:En wat verder ook wel een reden is, zijn d'r hoeven. Zjjn altijd wel mooi, brokkelen of scheuren niet. Maar heb ze voor op ijzers staan, omdat ze anders heel gevoelig is op steentjes. Achter loopt ze zonder ijzers en heeft ze nergens last van.
Zou een vitaminen en mineralen brok dit kunnen verbeteren?
Skippy01 schreef:Mandy_89 schreef:En wat verder ook wel een reden is, zijn d'r hoeven. Zjjn altijd wel mooi, brokkelen of scheuren niet. Maar heb ze voor op ijzers staan, omdat ze anders heel gevoelig is op steentjes. Achter loopt ze zonder ijzers en heeft ze nergens last van.
Zou een vitaminen en mineralen brok dit kunnen verbeteren?
Vriendin van mij is daarvoor atcom huf vital gaan voeren, ook een vitaminebrok. En met succes: haar paard staat weer op blote voeten!
Rambogirl schreef:Ik heb een aantal jaar terug Pavo Vital Complete gevoerd. Dat zat in die grote grijze emmer. Nu hebben ze deze niet meer maar alleen de Vital, welke ze natuurlijk weer niet lekker vinden.
Is de Pavo vital complete nu de multifit geworden?
SBravour schreef:Voer je nu niet meer Yinthee? Omdat het te lastig was? Geen nadelige effecten van ondervonden?
Verkopen op Facebook, of waar doen jullie dat![]()
Ik baal er inderdaad wel van, maar heb me er bij neer gelegd.
Nog meer mensen met goede ervaringen Pavo vital?
Oer balans is mooi product, maar 30 euro in de maand vind ik wel echt prijzig, vond de 20 euro van JPGEF wel de max eigenlijk
JPGEF wordt gemaakt bij Lexa, zal dat dan niet om het even zijn kwa smaak?
Tessebes schreef:SBravour schreef:Voer je nu niet meer Yinthee? Omdat het te lastig was? Geen nadelige effecten van ondervonden?
Verkopen op Facebook, of waar doen jullie dat![]()
Ik baal er inderdaad wel van, maar heb me er bij neer gelegd.
Nog meer mensen met goede ervaringen Pavo vital?
Oer balans is mooi product, maar 30 euro in de maand vind ik wel echt prijzig, vond de 20 euro van JPGEF wel de max eigenlijk
JPGEF wordt gemaakt bij Lexa, zal dat dan niet om het even zijn kwa smaak?
Ik heb lexa ook gehad, maar dat rook heel anders. Welke van jpgef heb je? De gewone balancer zeker?
garffpamela schreef:Heb een aantal pagina’s gelezen, maar niet alles. Ik denk dat ik de paarden de mastall force wil gaan voeren, alleen zie ik staan dat je de hoeveelheid beter kan verdelen over de dag. Doen jullie dit ook? Of geven jullie gewoon de hoeveelheid 1 keer per dag?
Stelvio schreef:garffpamela schreef:Heb een aantal pagina’s gelezen, maar niet alles. Ik denk dat ik de paarden de mastall force wil gaan voeren, alleen zie ik staan dat je de hoeveelheid beter kan verdelen over de dag. Doen jullie dit ook? Of geven jullie gewoon de hoeveelheid 1 keer per dag?
In de zomer wanneer de paarden 24/7 buiten staan voer ik ze 1x per dag, ik merk geen verschil wanneer ik de Force verdeeld over 2x per dag voer.