Josefien schreef:Ben toch ook van mening dat verhitte dingen etc niet echt natuurlijk zijn..
Eet jij zelf ook alleen rauwe aardappel? En ongekookt ei?[/quote]
Nee, maar een paard is een paard en een mens is een mens... niet met elkaar te vergelijken?[/quote]
Zo zit ik er ook in en de titel van het topic is toch natuurlijk voeren? Vandaar mijn opmerking. En ik heb niet gesteld dat het slecht is of zou zijn maar dat het mijn mening is.
En ik voer persoonlijk ook liever de natuurlijke vitaminen uit kruiden dan de synthetisch toegevoegde van de grote fabrikanten, die met schroot en wat er over is van de levensmiddelen industrie werken. Als er pampit schroot, soja schroot of zonnebloempitten schroot in paarden voer zit dan weet je niet eens waar het vandaan komt, dat kan overal ter wereld geteeld zijn. Ik voerde dat ook hoor, had eigenlijk geen idee wat ik in mijn paarden stopte, tot er eentje een allergische reactie kreeg en ik me ben gaan verdiepen in de voer soorten die er zijn.
Ik zie dat ook terug in mijn praktijk, dat een hoop mensen niet eens weten wat ze hun paarden (of honden) geven, terwijl ze het beste voor hebben met hun dier en denken dat ze het goed doen. Daarom is het ook fijn dat dit topic er is zodat we van elkaar kunnen leren en ervaringen kunnen zien van anderen.
Ps mijn quotes gaan niet goed haha want mag niet te veel quoten geloof ik..