Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:Ik vind bietenpulp an sich fijn voer, maar niet in een muesli nee
Focussed die van mij heeft momenteel ook teveel/te zuur maagzuur. Ik geef wat calciumrijker voer erbij (geweekte pulp) en maagcompositum van de Groene Os.
Dribbelkont schreef:ja is nu 2 dagen van corn af en weer normale benen.
ik keek er ook vreemd van op want voer het met volle tevreden heid maar schijnt toch voor te komen.
Lante schreef:Dribbelkont schreef:ja is nu 2 dagen van corn af en weer normale benen.
ik keek er ook vreemd van op want voer het met volle tevreden heid maar schijnt toch voor te komen.
Zal ik de mijne er ook eens even af halen; heeft ook stalbenen opeens... Is ze sowieso wel gevoelig voor, maar het nu echt standaart al na een nacht binnen staan.
Wat voeren jullie dat paard nu?
ceasario schreef:Dribbelkont schreef:de mensen zijn weer terug naar subli zonder en mengen er nu lucerne doorheen.
Mensen rommelen te veel..Denken dat een maag van een paard een...
[ Afbeelding ] is !
ceasario schreef:Dribbelkont schreef:de mensen zijn weer terug naar subli zonder en mengen er nu lucerne doorheen.
Mensen rommelen te veel..Denken dat een maag van een paard een...
[ Afbeelding ] is !
Dribbelkont schreef:Eefke85 schreef:Hoe hard kan je gooien dan Dribbelkont? Ik woon namelijk in de achterhoek!
Gelukkig wel weer een zak besteld die morgen wordt geleverd
haha nee gaat niet lukken.
zode wat moet ik met deze zak