Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:Eten die van jullie de Sinfonie? Mijn vorige paard liet het na 2 dagen staan.
@Billy, wat betreft aankomen vond ik de Corn fijner dan de Zonder Haver. Ik ben de Corn gaan geven na D&H BuildUp. Dat was moeilijk te krijgen en duurder.
Djilna schreef:Ik vind bietenpulp an sich fijn voer, maar niet in een muesli nee
Focussed die van mij heeft momenteel ook teveel/te zuur maagzuur. Ik geef wat calciumrijker voer erbij (geweekte pulp) en maagcompositum van de Groene Os.
kevje06 schreef:Ik vind de mash lekker ruiken, ze eten het hier ook graag. En geen overbodige dingen toegevoegd.
Van de pavo kreeg onze ruin bultjes.
Djilna schreef:Eten die van jullie de Sinfonie? Mijn vorige paard liet het na 2 dagen staan.
@Billy, wat betreft aankomen vond ik de Corn fijner dan de Zonder Haver. Ik ben de Corn gaan geven na D&H BuildUp. Dat was moeilijk te krijgen en duurder.
Lante schreef:Dribbelkont schreef:had 2 zakken cornmuesli besteld maar wegens dikke benen van stalgenoot haar paard heb ik een zak cornmuesli over.zit nog helemaal dicht.
is 8 okt gekocht
mag opgehaald worden in leeuwarden voor 12.00 euro
Krijgt dat paard dikke benen van de Corn dan..?
Lante schreef:Dribbelkont schreef:had 2 zakken cornmuesli besteld maar wegens dikke benen van stalgenoot haar paard heb ik een zak cornmuesli over.zit nog helemaal dicht.
is 8 okt gekocht
mag opgehaald worden in leeuwarden voor 12.00 euro
Krijgt dat paard dikke benen van de Corn dan..?