Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
op 1 luie donder na, die krijgt naast de 2 kilo brok 2 kilo haver gemixt met granenmix bijgevoerd. connie1964 schreef:ochtend schep muesli en s avonds schep muesli.Verder heel de dag gras en s avonds flinke baal hooi.
?? Hoe ziet die er dan wel niet uit haha..
connie1964 schreef:ochtend schep muesli en s avonds schep muesli.Verder heel de dag gras en s avonds flinke baal hooi.
connie1964 schreef:knolle crack wat bedoel je met hoe dat eruit ziet?Heb je nog nooit hooi gezien?zijn van die lange blonde steeltjes die paarden graag eten
connie1964 schreef:tjonge jonge leg jij op alle slakken zoveel zout.Ik bedoel gewoon flink veel hooi tot de volgende ochtend (zucht)Hier noemen wij dat baal hooi
connie1964 schreef:ow ok ik vat m ff verkeerd!in alle delen van t land heb je blijkbaar andere benamingen...hahah
En je wil niet weten hoeveel energie dat beestje heeft
hennyvanamon schreef:mijn paard is 154, wel een flinke hoor is 27 jaar, en werk 4x per week afwisselend van zwaar tot middel zwaar, daarnaast 2x longeren en 1x een boswandeling. voedingdschema,8OOU hooi, 1kilo biks.8;30u kuil. 12;30 1/2 kilo biks. 1/2 kilo muslie suikerarm/eiwitarm., kuil/hooi.vitaminen veteranen suppl door het voer glucasamine/zeewier/knoflook/vit e seleen.17;00U 1KILO biks hooi. mijn paard krijgt wel een aangepast voedingsschema in overleg met de arts/fysio overlegt, als mijn paard minder hard werkt bijv die boswandeling dan gaat overal een 1/2 kilo vanaf, over heel de dag krijgt hij 6/7 kilo hooi/kuil. mijn paard staat ook op vlas dus heeft niets om op te knabbelen.

POLLO schreef:5 keer per dag hooi en 2 keer 1/2biks en 3/4meusli
havens basis sportbrok en de meusli is van baileys nr 13
Ze doen het hier allemaal goed op dit voer
8.75 kost de biks en 13.50 kost de meusli.
Dat was toch de vraag van iemand?
lekker is dat wel dan
ik betaal 10,75 ongeveer.. 25 kilo biks!!
En ik haha..