Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tessii1991 schreef:heb de graaskorf woensdag besteld maar nog niet binnen,
zag dat ze hem bij prouiter nu 5 euro duurder hebben gemaakt
ipv 15 euro naar 20 euro, heb ik ff geluk dat ik hem al besteld had
LoveJessie schreef:hallo allemaal,ik meld me natuurlijk niks voor niks aan bij dit topic.
Dus hier mijn verhaal: ik heb sinds 3 jaar een eigen pony,ze is nooit super slank geweest( al helemaal niet toen we haar kregen,toen leek ze net drachtig) maar nu was ze dus helemaal niet goed in haar rug naja fysio bij geweest okee zadel bleek ook helemaal niet goed te ligen dus wij zadelmaker bij gehaald en die adviseert ons dus een nieuw zadel.voor mij wel leuk maar me lerares zij ook ze zal ooit supper slank blijven ze zal altijd wel schommelen,dus zij ze neem een zadel dat een beetje mee groeit. maar mijn vraag is heeft iemand een misschien tips om haar een beetje op het zelfde gewicht te houden ? Ik hou dit topic goed in de gatenhier nog een beetje info over haar: het is een merrie van 8 jaar nu,heeft aanleg om dik te worden,gaat in de zomer gewoon vollop het land op,krijgt niet veel bix,krijgt ongeveer normaal hoeveelheid kuil.
op het moment rij ik haar niet vanwege geen passend zadel,ik longeer haar wel met de pesoateugel.
ik hoop dat dit genoeg informatie is om tips te geven
Liefs.
OohafoO schreef:Ik zit op het moment ook met een te dikke haflinger.
Hoe moet echt afvallen en is gevoelig voor bevangenheid.Hij krijgt 1 pavo koek op een dag. Wat hooi en 2 keer per dag 1 klein handje pavo enjoy.
Waar ik binnenkort ook mee ga stoppen (morgen)
Hij staat elke dag een paar uur op het land maar met graasmasker.
Wie heeft tips?
tessii1991 schreef:ik heb graaskorf binnen, ga hem van de week omdaoen, gaatje is wel errug klein.
maargoed heb gezien jullie ervaringen vertrouwen in dat het goed komt