KoudbloedKim schreef:Staat dit trouwens nog ergens op de zak? Of het stal of weideseizoen is?
Want ik zie het nergens staan.
Je moet heel goed kijken, het staat er wel op.
Ik hoop voor jullie dat dit daadwerkelijk de oorzaak is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
http://www.pavo.nl/fokkerij/producten/pavo-podo(r)lac---stalseizoen schreef:Hoe kan ik aan de verpakking zien welke versie ik heb?
Op de verpakking is het verschil tussen de weide-samenstelling en de stal-samenstelling op de achterzijde van de verpakking zichtbaar. In de tekst is te lezen om welke samenstelling het gaat.
KoudbloedKim schreef:Een bodempje in de voerbak, iets minder dan een halve voerschep per keer en dat 2x per dag.
En ik begrijp ook wel dat paarden die in de wei staan andere bijvoeding nodig hebben dan paarden die op stal staan, maar inderdaad, laat dat weten, zet het op de zak of duidelijk op de website.
. Dat bektent trouwens niet dat het in november ook al in alle winkels verkrijgbaar is, ik heb afgelopen jaar in december nog zakken in de winkel gezien van de zomerversie.

KoudbloedKim schreef:Ik wil het liefst gewoon zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is.
Het gekke is dat het niet erger wordt of zeg maar zo erg dat er direct een dierenarts bij moet komen.
Een half uur na het geven van Colosan is het 'over' tot de volgende dag.
Maar het zijn geen aanvallen waarbij ze gaat liggen en soms komt ze er ook zelf doorheen zonder Colosan.
Ik weet niet of ik nog 2 weken wil wachten.