Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mara2000 schreef:Hij vond het heerlijk, ik had ook niet anders verwacht. Een half zakje gegeven met veel water. En daar nog een klein beetje grasmix doorheen. Het was zo op.
Maar ik ga toch op zoek naar iets zonder suiker en eiwitarm.
Mara2000 schreef:Hij vond het heerlijk, ik had ook niet anders verwacht. Een half zakje gegeven met veel water. En daar nog een klein beetje grasmix doorheen. Het was zo op.
donna123 schreef:Mara2000 schreef:Hij vond het heerlijk, ik had ook niet anders verwacht. Een half zakje gegeven met veel water. En daar nog een klein beetje grasmix doorheen. Het was zo op.
Het vinden van suiker- en eiwitvrij voer is eigenlijk onmogelijk. Wel zijn er paardenvoeders met "weinig" suiker/eiwit zoals: Fibra paardenvoeders, Healthy Herbs, Agrobs, Dodson and Horrel en Care4life van Pavo maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
Mara2000 schreef:donna123 schreef:
Het vinden van suiker- en eiwitvrij voer is eigenlijk onmogelijk. Wel zijn er paardenvoeders met "weinig" suiker/eiwit zoals: Fibra paardenvoeders, Healthy Herbs, Agrobs, Dodson and Horrel en Care4life van Pavo maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
Ik heb net op voervergelijk wat voeren bekeken en een combi vsn Pavo Nature's Best en Hartog Lucerne Mix lijkt mij wel ok. Speedibeet staat er nog niet tussen maar dat vergelijk ik morgen wel.
Sorry, dit is wel volledig offtopic. Misschien handiger om een apart topic te maken?
Nature's Best
Eiwit 11.0
Suiker 2.4
Zetmeel 24.0
Lucernemix
Eiwit 12.0
Suiker 7.0
Zetmeel 3.0
Speedibeet
?
Waarom zijn er zoveel mensen anti-pavo eigenlijk, ik kom het regelmatig tegen dus ben oprecht geinteresseerd.
Citaat:Ik heb net op voervergelijk wat voeren bekeken en een combi vsn Pavo Nature's Best en Hartog Lucerne Mix lijkt mij wel ok. Speedibeet staat er nog niet tussen maar dat vergelijk ik morgen wel.
Sorry, dit is wel volledig offtopic. Misschien handiger om een apart topic te maken?
Nature's Best
Eiwit 11.0
Suiker 2.4
Zetmeel 24.0
Lucernemix
Eiwit 12.0
Suiker 7.0
Zetmeel 3.0
Speedibeet
?
Waarom zijn er zoveel mensen anti-pavo eigenlijk, ik kom het regelmatig tegen dus ben oprecht geinteresseerd.
Mara2000 schreef:Het vinden van suiker- en eiwitvrij voer is eigenlijk onmogelijk. Wel zijn er paardenvoeders met "weinig" suiker/eiwit zoals: Fibra paardenvoeders, Healthy Herbs, Agrobs, Dodson and Horrel en Care4life van Pavo maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
_Ananas_ schreef:Hier in de buurt is het nog steeds niet te koop.. Zowel de zakken als de emmers niet, erg jammer!! Is het verzekerd dat de Welkoop straks wel kan beschikken over de emmers? Is er iemand van PAvo hier die dat toevallig weet?