Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EquiPhoto schreef:Je kan er wel vanuit gaan dat als je ieder paard van een stal op de foto zet dat zo'n 70/80% van de paarden op leeftijd artrose heeft.
Maar waarom "troep" bijvoeren als alles okee is en je paard niet stram loopt oid? Tis duur spul, ik zou het persoonlijk niet doen...
EquiPhoto schreef:Troep is misschien niet de juiste woordkeuze, maar je snapt wat ik bedoel. Een paard hoort zonder deze toevoeging te kunnen.
Ik heb zojuist een pot van 1000 gram besteld bij PharmahorseHelemaal overtuigd naar de reacties in dit topic en qua prijs nog acceptabel. Ik kan het alleen niet elke dag voeren, zal ongeveer om de dag worden, zou dat een probleem zijn? Hopen dat het werkt!
montoya schreef:heb gisteren een pot gehaald bij divoza van pharmahorse , ik ben zeer benieuwd hoe hij er op reageerd.
nou staat er alleen niet op de pot of je hem 6 lepeltjes in 1x moet geven of dat je het 2x per dag 3 lepeltjes moet doen . wat doen jullie?
bertine37 schreef:Maar het gaat om de hoeveelheid pure glucosamine die je geeft. Ik geef mijn grote tinker ongeveer 11 gram per dag. Dat is een schep, verdeeld over 2 voerbeurten. Dan geef je ongeveer 10 gram pure glucosaminesulfaat. Kost me minder dan 10 euro per maand. Dat is een behoorlijk verschil.