Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

_Susan_ schreef:Ons paard is erg mager en heeft ook veel last van stress.
Nu willen we haar graag dikker krijgen, maar ik heb het idee dat we haar eerst moeten ontstressen.
Het is niet zozeer dat de omgeving haar stress geeft, maar zij zelf is volgens mij dwangmatig dat ze moet blijven lopen.
Eeder stond ze met andere paarden samen, maar ook dit hebben we moeten stoppen.
Met enige spijt, maar de andere paarden kregen geen rust ze moesten van smorgens vroeg tot savonds laat (als ze de wei uitgingen) blijven lopen, omdat zij ze steeds opjoeg.
Daar komt nog eens bij dat dit paard niet binnen kan staan, want dan gaat ze weven.
Dus ja een zeer complex paard.
Maar misschien hebben jullie een idee wat voor kruiden je hier evt voor kunt geven.

_Susan_ schreef:Ik zal eens kijken, heb al eens vaker onder bach bloesem gezocht maar heb nog nooit een folder gevonden die je kon aanvragen.
marleen_usar schreef:Zo,n folder van bach waar dan de bloesem op staat en er achter staat dan waar het voor is.
Pellie schreef:er is ooit eens voorgesteld om een apart forum voor alternatieve geneeswijzen etc. te maken maar dat is tot nu toe nooit gelukt. het zou wel fijn als je dit soort zaken op bokt kon bundelen.

cids schreef:werken die druppels ook voor een pony, die helemaal in paniek raakt op de trailer? waarschijnlijk heeft de pony bij een vorige eigenaar een hele nare ervaring gehad. ze is normaal de rust zelf, alleen in een veewagen raakt ze helemaal gestressed.
marleen_usar schreef:Je kan ook een foto sturen dan test ik via die foto.