Hoe knoflookpoeder voeren???????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Taniya

Re: Hoe knoflookpoeder voeren???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:01

probeer eens knoflook granulaat gaat meestal beter dan poeder.

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:30

musli 3/4 1schepje knoflookpoeder water en klaar

bananios

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 11:56

Ik geef mijn paard ook knoflookpoeder en dat meng ik met water. Ik geef haar echter niet alleen
knoflookpoeder, maar doe er ook muesli (waar lijnzaadolie IN zit) en van die koeken met extra mineralen/vitamines bij en meng het dan. Zo krijg je een heel lekker goedje voor je paard en dankzij de muesli blijft je paard ook nog in goede conditie (en goede prijs/kwaliteit als je het goede merk hebt), dus daar heb je meer aan dan alleen lijnzaadolie (wat ook best duur is). Knipoog

bananios

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:00

Henrieke schreef:
Mikudu schreef:
Jee wat een makkelijke paarden hebben jullie dan! Mijn paard is zo kieskeurig dat alleen de geur er al voor zorgt dat hij zijn hele voer links laat liggen! In een appel verstoppen helpt ook niet: zodra hij de smaak proeft laat ie de stukken appel gewoon uit zn mond vallen en dan krijg je er ook een paar dagen geen appel meer in Verward .

ja maar jij blijft er zeker ook bij staan kijken en als ie het na 10 min. (bijv.) nog niet op heeft, dan haal je het er weer uit? Als je het bijv. 's avonds voert, en je kijkt de volgende morgen weer, dan weet ik wel bijna zeker dat ie het wel op heeft gegeten. Vaak als "wij" er bij staan te kijken dan hebben de paarden zoiets van, laat het wel liggen, maar als je dan de volgende dag weer kijkt is het meestal wel op. Is het dan nog niet op? Dan moet je iets anders verzinnen. (In een spuit oid met appelmoes ofzo).

ja idd, dat deed mijn paard ook, maar je moet gewoon de dag erna weer kijken. Die van mij had alles op en sindsdien vind ze het zó lekker dat ze het droog uit je hand o.i.d. kan eten! Haha!

marleenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:41

je had ook van die knoflookvlokken kunnen kopen. dat kan je zo in de voerbak doen!

Vernaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:29

Ik doe het gewoon over de brokken gemengd met muesli heen, mijn merrie vind dat geen probleem eet het zo op!